קניית ומכירת אתריום

תוכן עניינים

כל אחד מאיתנו רוצה להרוויח כסף קל ומהיר, אך דברים כאלה אפשר למצוא רק בסרטים או בעולם הפשע (שקשור גם הוא למטבעות וירטואלים באופן כזה או אחר). קניית ומכירת אתריום הוא תהליך שיכול להשתרע לאורך שנים וצריך המון סבלנות עד שתרגישו שלמים עם ההחלטה של מכירת המטבע, שלא לדבר על רכישת המטבע. אתריום נחשב למטבע יציב יחסית והוא השני בגודלו אחרי ביטקוין. יש לאתריום המון יתרונות והוא נחשב ליותר בטוח עבור הסוחרים מאשר כל מטבע אחר, אך כמו בכל תחום השקעה עליכם לבצע מחקר מעמיק לפני שאתם בוחרים להשקיע את כספכם במטבע הזה. 

מכירת אתריום – מה זה אתריום?

אתריום היא פלטפורמה המובססת קוד פתוח המאפשרת למעשה ליצור חוזה חכם בין המוכר לקונה, ככה הרבה יותר פשוט למכור את המטבע שלכם ללא ישות מרכזית המנהלת אתכם. כיום האתריום משמש כמטבע השני החזק ביותר בתחום המטבעות הוירטואלים והיחידה המתחרה לביטקוין. רשת אתריום עלתה לאוויר בשנת 2015, ב-2016 חוותה החברה פריצה של הארק שהכניס לכיסו סכום העולה לעשרות מיליוני דולרים. לאחר מכן נוצרה גרסה מחודשת למערכת המאבטחת את המטבע ואת הסוחרים באופן היקפי.

באיזה שער ניתן לרכוש אתריום

מכירת אתריום בזמן הנכון

מתי זה הזמן הנכון למכור את המטבע שלכם? זאת שאלה שחוזרת על עצמה פעם אחר פעם, הזמן הנכון למכור את המטבע יכול להיות כל פעם כיוון שאיננו יכולים לצפות את העתיד. אנו תמיד יכולים להסתכל אחורה ולהגיד "איזה פספוס, למה לא מכרתי אז…?" בכדי לדעת מהו הזמן הנכון ביותר למכירת מטבע אתריום עליכם להכיר את תנודתיות המטבע ואת הגורמים המשפיעים עליו. נוכל לקחת לדוגמא את משבר הקורונה, רבים לא צפו את הנפילה הדרסטית בשוק, אך מי שחשב כמה צעדים קדימה החליט למכור את המטבע שלו עוד כאשר הודיעו על נגיף מוזר אי שם בסין. 

מכירת אתריום – נזילות

שוק המטבעות הוירטואלים הינו שוק פופולרי ונמצאים בשוק סוחרים רבים אשר בכל יום רוכשים ומוכרים מטבעות כאלה ואחרים. יש לציין שמלבד לאתריום וביטקוין ישנם עוד המון מטבעות, בחלקם הסיכון די גדול וישנו חשש להונאה. הבעיה העיקרית של מטבעות וירטואלים הוא פחות היציבות שלהם אלא יותר הנזילות של המטבע. מטבעות וירטואלים נחשבים למוצר שאינו נזיל – מוצר שקשה למצוא לו מוכרים ולכן יכול המשקיע להישאר עם המוצר זמן מה, וכמובן שירידות ועלויות משפיעות על שווי הנכס עד שלא מכר אותו.

אז למה עדיין רבים בוחרים להשקיע במטבעות וירטואלים? למומחים יש דעות חלוקות בכל הנוגע למטבעות הוירטואלים כאשר חלק קטן טוען שהבועה של מטבעות וירטואלים עתידה להתפוצץ, ואילו יתר המומחים רואים במטבעות הוירטואלים כאמצעי תשלום שהולך להישאר איתנו עוד הרבה מאוד זמן. לכן, רבים בוחרים עדיין להשקיע במטבעות וירטואלים ומצפים לעליות חדשות ככל שמדינות נוספות יאשרו את המטבע כאמצעי תשלום חוקי.

מכירת אתריום – השקעה לטווח ארוך או קצר?

כל אחד יכול להסתכל אחרת על ההשקעה שלו, זאת בהתאם לסיכון. כל מטבע וירטואלי הוא בעל סיכון כזה או אחר, אך ישנם מטבעות וירטואלים בעלי סיכון גבוהה מאוד והם מתאימים להשקעות לטווח קצר. מצד שני, כאשר אנו משקיעים בביטקוין או אתריום (מטבעות חזקים ויציבים יחסית) עדיף לנו להשקיע לטווח הארוך. אם ניקח לדוגמא את משבר הקורונה עוד פעם, נוכל לראות שלפני המשבר המטבע עמד על סכום מסוים ואילו לאחר כמה חודשים, כמעט שנה מאז התרסקות המטבע עקב הנגיף הגיע סכום הביטקוין לשיאים חדשים.

 ארנק וירטואלי לרכישת אתריום

מכירת אתריום – חששות וחסרונות

בעיות בטיחות – הבעיה של מכירת אתריום או כל מטבע וירטואלי אחר הוא הפריצות שיש בשוק. כיום ישנן חברות שונות אשר מציעות לכן שירותי בטיחות, אך אפילו ב-2019 היו מקרים רבים של הונאות ופריצות לבורסות קריפטו ברחבי העולם. לכן חשוב להקפיד על חברות בטיחות אשר ישמרו על הארנק הדיגיטלי שלכם ועל כבר ההעברה שתבצעו.

שוק תנודתי – התנודתיות היא בעיה כללית של כל המטבעות הוירטואלית וכמו כן תחומים שונים בשוק ההון. אם אתם מחפשים שוק יציב תדעו שלא תמיד התשואה תהיה בהתאם למה שאתם מצפים, החוק אומר שככל שהסיכון גבוה כך התשואה גבוהה יותר. כיום בשביל להשקיע בצורה חכמה יש להכיר את תחום המטבעות הוירטואלים על כל פרטיו, שכן דבר משפיע על דבר. התנודתיות קשורה כמובן גם אל מכירת אתריום, שכן אתם לא רוצים למכור את "הנכס" שלכם ושבועיים למחרת ערך המטבע יעלה בעשרות אחוזים.

מטבעות מזויפים – מי חשב שאפשר לזייף מטבעות וירטואלים? אז כן, אפשר וזה קורה עד היום. לכן חשוב להיכנס לאתר ממנו אתם מתכוונים לרכוש את המטבע ולקרוא את כל האינפורמציה שיש על המטבע. כמו כן, אנו ממליצים לבחור במטבעות מוכרים יותר על אף שהם יותר יקרים, כמו אתריום שזול באופן משמעותי מאשר ביטקוין, אך עדיין השער שלו גבוה.

צעד אחד צעד – הבעיה העיקרית של מסחר במטבעות וירטואלים לאו דווקא קשור למטבע עצמו אלא למשקיע. הבעיה של רוב המשקיעים היא הפזיזות שלהם, הרצון שלהם להשקיע מהר ללא מחקר מקדים. אתריום נחשב אמנם למטבע יציב יחסית, אך חשוב עדיין להכיר את ההשפעות של השוק על המטבע ולהפך, ככה תוכלו לדעת מתי ואיך למכור. כמו כן, אנו ממליצים שלא לקנות בסכומים גבוהים אלא לאט לאט כאשר זאת ההשקעה הראשונה שלכם.

מכירת אתריום בדרך נכונה

יש הרבה דרכים למכור את המטבע שלכם, אנו נציג בפניכם את כל הדרכים, המומלצות ואילו שפחות. מכירת אתריום יכולה להתבצע דרך סוחרים פרטיים אשר תמצאו ברשתות החברתיות, פייסבוק, טלגרם, אינסטגרם וכן הלאה… הבעיה היא שאי אפשר לדעת מתי מדובר על סוחר מן המניין ומתי מדובר על נוכל. לכן, יהיה לכם יותר קשה למכור את המטבע שלכם דרך הרשתות החברתיות.

עוד דרך למכירת המטבע הוירטואלי הוא באמצעות חברות תיווך וחברות חלפנות אשר מציעות את המטבע שלכם לקונים שונים באתר שלהם, התשלום יכול להתבצע במגוון דרכים, במזומן, באשראי, בהעברה בנקאית, דרך כספומט ועוד. היתרון של עבודה מול חברות כאלה הוא שהסיכון להיתקל בנוכלויות הינו נמוך יותר. אנו ממליצים לכם לוודא שאכן החברה שלכם מוכרת על ידי המדינה וכך תוכלו להיות בטוחים שהכסף יגיע אליכם מהקונה.

לסיכום

מכירת אתריום הינה החלטה לא פשוטה עבור הסוחר, תמיד יש אפשרות להרוויח אבל בסופו של דבר אם המטבע יתחזק אחריו שבועיים בעשרות אחוזים יהיה לכם ממש קשה עם הבחירה שלכם. לכן, עליכם להכיר את המטבע כמו את כף ידכם, לדעת מה משפיע עליו ומה יכול לתרום לעליית השערים. 

אם עוד לא רכשתם את המטבע ואתם שוקלים זאת, אנו כמובן ממליצים לכם להשקיע בהתאם לתקציב בו תוכלו לעמוד. החוק הראשון הוא לא להשקיע סכום שאין לכם, סכום שאם תפסידו ישפיע על אורח החיים שלכם. בשביל להגיע להשקעה חכמה יש לפעול לא מתחושות בטן אלא לפי הראש, תמיד מומלץ להתייעץ עם מומחים ויועצי השקעות לקבלת ההחלטה המשתלמת ביותר עבורכם.

טופס קנייה או מכירת מטבעות דיגיטליים

מאמרים מומלצים

לקוחות ממליצים

רוצים לקנות או למכור מטבעות דיגיטלים? 
צרו קשר בטופס

טופס קנייה או מכירת מטבעות דיגיטליים

לאחר השארת הפרטים, נציגנו יצרו אתכם קשר לאישור והשלמת הפעולה

כתבות בנושא מטבעות דיגיטליים

קריפטו

קורס קריפטו – איך להשקיע בביטקוין

עולם הפיננסים נמצא בהתפתחות מתמדת ומטבעות קריפטוגרפיים הופיעו כשחקן מהפכני ששינה את האופן שבו אנו רואים כסף ומתייחסים אליו. ככל שהמטבעות הדיגיטליים ממשיכים לצבור תאוצה ברחבי העולם, ההבנה והמיומנות בתחום זה הופכות ליותר ויותר יקרות ערך. מתוך הכרה במגמה זו, מכללות שחושבות קדימה מבססות לעצמן מקום כחלוצות בחינוך למטבעות קריפטוגרפיים, ומציעות קורסים מקיפים המיועדים למשקיעים לטווח ארוך וגם לסוחרי יום. מה זה בדיוק מטבע קריפטו וכיצד מסחר בשוק זה עובד? הכנו לכם מדריך קצר.

המשך קריאה >>

החשיבות של העסקת רואה חשבון עבור סוחרי קריפטו שאפתנים

מעוניין להתחיל לסחור בקריפטו? זה מיזם מרגש ועם פוטנציאל רווחי, אבל כזה שדורש ניהול פיננסי קפדני. זה המקום שבו העסקת רואה חשבון הופכת מכרעת. רואה חשבון המתמחה במטבעות קריפטוגרפיים יכול לספק הדרכה ותמיכה שלא יסולא בפז, לעזור לך לנווט במורכבות של שוק זה המתפתח במהירות.

המשך קריאה >>

מחשבון מטבעות דיגיטליים

מטבעות שיעשו כפול בשנת 2021

אנחנו זמינים גם בוואטסאפ!