מטבעות וירטואליים שערים

תוכן עניינים

עולם המטבעות הוירטואלים הינו עולם מסקרן שפתח אופציות חדשות ומגוונות עבור סוחרים רבים בשוק ההון ובכלל. עם זאת, העולם הוא יחסית חדש, פחות או יותר מ-2009 ולכן יש לפעול בצעדים שקולים בכדי להשיג את המטרה שלכם – להרוויח כסף. כדי לסחור באופן בטוח בעולם הזה עליכם להכיר את העולם, משמע לבצע מחקר של כל השוק המסקרן הזה, ללא ידע אנו ממליצים שלא לסחור בתחום הזה.

מטבעות וירטואליים שערים – מהם המטבעות הפופולריים?

  1. לייטקוין – הלייטקוין שוחרר כשנתיים לאחר השימוש הראשוני של ביטקוין, בשנת 2011. מערכת התשלום של לייטקוין אינה נשלטת על ידי גורם מרכזי, אלא משתמשת בצורה באלגוריתם מסוים להוכחת ביצוע עסקאות. היתרון הגדול של לייטקוין בא לידי ביטוי במהירות המערכת לביצוע עסקאות, הטכנולוגיה שעומדת מאחורי המטבע תורמת לכך שהמטבע נשאר יציב יחסית וחזק.
  2. את'ריום – מטבע איתריום הפך לפופולרי כמעט ברמה של הביטקוין, יש שיגידו באמצעות תרגיל שיווקי, ויש שיגידו בגלל חוסן המטבע. איתריום הוא מבין המטבעות הבודדים שמאיימים על הביטקוין כיום. המטבע יצא לשוק בשנת 2015, אמנם עד היום זמני ביצוע עסקאות ארוכים יחסית, אך נחשבים לבטוחים בהשוואה ליתר המטבעות. היתרון הוא שהמטבע מאפשר לכל אחד לייצר לעצמו חוזים חכמים שדרכם ניתן לבצע עסקאות בין בני אדם או בין בני אדם למכונות. 
  3. ריפל – השוני העיקרי והמשמעותי של מטבע ריפל הוא הכוונה לשווק את המטבע של עבור הבנקים בכדי לאפשר העברת כספים זולה ויעילה יותר, יש להדגיש שהמטבע יעיל בהעברת כספים ממדינה למדינה יותר מאשר באותה המדינה. המערכת של ריפל מזהה את עמלות העברה בין מדינה למדינה לפי ממוצע הבנקים ומציעה אלטרנטיבות תשלום מהירות וזולות יותר ללקוחות הבנק.  
  4. מונרו – מטבע מונרו לחשב לבעל בטיחות גבוהה כאשר הוא מופעל במערכת קוד פתוח, כך ניתן לשמור על פרטיות הלקוח והכסף שלו. מונרו נחשב לחשאי יותר בכך שניתן לבחור אילו עסקאות פתוחות לכל הסוחרים ואילו לא. מטבע זה הוא פחות פופולרי אך עולה באופן מדוד ומעניין.
  5. קיו טאם – מטבע קיו טאם (QTUM) מתמקד בבתי עסק בעיקר, הוא למעשה משלב בתוכו אלמנטים שונים של מטבעות מוכרים כמו איתריום וביטקוין בדרך בה ניתן להפיק חוזים חכמים בקלות, וניהול המסחר פשוט בין בתי העסקים. המערכת די קלה לתפעול ומובנית בניגוד ליתר המערכות שעליהן נדרש יותר זמן הקדשה בכדי להבין את תפעול הסחר. 
    רכישת מטבעות קריפטו במזומן בישראל

מטבעות וירטואלים שערים והשקעות – ככה תעשו את זה נכון

כדי שלא תזרקו את הכסף שלכם לחינם, יצרנו עבורכם מדריך קצר לסוחר המתחיל, ככה תוכלו לעבור שלב שלב עד שתוכלו לסחור באופן בטוח, מקצועי ורווחי.

  • מטבעות וירטואלים שערים גבוהים או נזילות?

אנו סבורים כי הדבר הראשון שכל סוחר מתחיל צריך להכיר הוא נזילות המטבע. האמונה של הסוחר המתחיל היא לתפוס את המטבע כאשר הוא נמצא בתחתית ולחכות לעליה, אך אינו בודק את נזילות המטבע. כאשר יש לכם מוצר שווה ערך אך שאינו נזיל אתם תתקשו מאוד למכור אותו ופשוט תשארו עם מוצר ביד שיכול לרדת ויכול גם לעלות, אך כל מי שקונה מטבעות וירטואלים חושב על הזמן בו ימכור את המטבע וכמה ירוויח. 

  • מטבעות וירטואלים שערים לא בראש סדר העדיפויות שלכם

החלטתם שאתם רוצים לסחור בשוק המטבעות הוירטואלים? יש הרבה דברים שיש לבדוק כמו: מטבעות וירטואלים שערים, מטבעות וירטואלים נזילות, מטבעות וירטואלים טכנולוגיות וכן הלאה… לאחר שהכרתם את הבסיס אנו ממליצים לכם להתחיל לסחור, אבל בקטן. דריכת הרגל הראשונה שלכם לא צריכה להיות בסכומי עתק, הקציבו לעצמכם סכום איתו תוכלו להתמודד גם במקרה של הפסד. אחת המשקיעות הגדולות המליצה תמיד שיהיה לכם כסף בצד לששת החודשים הבאים, אם אתם משתכרים ב- 10,000 ש"ח בחודש, שימו בצד 60,000 ש"ח למקרה בו תנחלו הפסד. כמובן שזה יותר רלוונטי למשקיעים בסכומים גבוהים יותר. המטרה היא לעולם לא להשקיע כסף שאין לכם.

  • מטבעות וירטואלים שערים וטכנולוגיות

סוחר שאינו מכיר את המטבע שלו, לא משנה מהו גובה השער, אינו יכול לסחור בצורה בטוחה. עליכם להעמיק בכל עסקה שאתם מבצעים בכל תחום, להכיר לעומק את כל האפשרויות. גם אם אתם נמצאים ברווח, יכול להיות שעם מחקר קטן יכולתם להיות ברווח גדול יותר. רבים לא בודקים את הטכנולוגיה שעומדת מאחורי המטבע שלהם במחשבה שזה עניין שולי, טעות גדולה. ברגע שתבינו איך המטבע עובד ככה תוכלו לצפות לעלייה או ירידה של השערים, כל זה מתוך מודעות, כותרות בעיתון ומפה לאוזן – נתונים שמי שלא מכיר את טכנולוגיית המטבע שלו לא יבין.

מטבעות וירטואלים שערים – עד כמה השוק יציב?

מי שיגיד לכם שתחום המטבעות הוריטואלים יציב, אינו מבין דבר בשוק ההון. כמו כל חברה בשוק ההון, גם המטבעות הוירטואלים חווים עליות וירידות באופן כללי או אינדיבידואלי. השוק לא תמיד יציב, אך עם שימוש בכל הטכניקות שלמדנו נוכל לדעת מתי נכון לצאת, איזה מטבע מומלץ לרכוש ואיך עושים זאת נכון. שימו לב לתנודת השערים של המטבע שלכם, אל תסתכלו רק על המצב הנוכחי, אלא גם על העבר של המטבע ותוכלו לחקור לגבי הצפי העתידי, ככה תוכלו לדעת אם באמת משתלם לכם לקנות או למכור את המטבע.

תהליך רכישת מטבעות וירטואליים

מטבעות וירטואלים שערים – האם יש שוני בין צורות הרכישה?

אם אתם חושבים לרכוש מטבע וירטואלי תדעו שיש דרכים מגוונות דרכן תוכלו להשיג את המטרה שלכם. לכל דרך יש את היתרונות והחסרונות שלה, אך הדרך הפופולרית ביותר היא דרך חברות חלפנות, מעין Change נקרא לזה. תוכלו לרכוש דרך אתר החברה אותה בחרתם, דרך כספומט או אשראי, פייפאל ואפילו באמצעות תשלום מזומן. כמובן שמה שתקבלו יגיע לארנק הדיגיטלי שלכם, ולכן יש חשיבות רבה לבחירת חברה אמינה מולה אתם עובדים, חברה מוכרת. 

בדרך כלל יהיה עליכם להזין את הפרטים האישיים שלכם, ואפילו להעלות תמונה של העותק המקורי של התעודת זהות שלכם. אישור הפרטים שלכם יכול לנוע בין מספר דקות למספר ימי עסקים, זאת בהתאם לעומס הנמצא על החברה בה בחרתם. כאשר אתם בוחרים חברה או דרך תשלום אנו ממליצים לכם לבדוק את כל העמלות הכלולות במחיר, כמה אתם מרוויחים בפועל. בדרך כלל העמלות יהיה עמלת תיווך, גבייה, וכאשר שער המטבע גבוה ממה שהוא בפועל.

עוד דרך פופולרית אך פחות בטוחה היא רכישה דרך מציאת סוחר פוטנציאלי באחת מהרשתות החברתיות הבאות: טלגרם, פייסבוק, וואטסאפ ועוד. שימו לב, שוק זה נחשב לפרוץ יחסית ולכן אנו ממליצים להימנע מרכישה דרך אדם פרטי ללא היכרות מוקדמת. לא חסרים סיפורים בהם אדם העביר ביטקוין לארנק הפרטי של הקונה והקונה עצמו ברח, וכמו כן גם לצד ההפוך.

מטבעות וירטואלים שערים – מסקנות

זירת המסחר של המטבעות הוירטואלים הינה זירה בוסרית עדיין שלא לגמרי מובנית לכולנו, אך מה שכן מובן הוא הפוטנציאל הרווחי בתחום. קיימים סוגים שונים של מטבעות אותם תוכלו לקנות ולמכור, עליכם לבחור את המטבע עם הפוטנציאל הרווחי הגבוה ביותר, בהתאם לתקציב האישי שלכם.

טופס קנייה או מכירת מטבעות דיגיטליים

מאמרים מומלצים

לקוחות ממליצים

רוצים לקנות או למכור מטבעות דיגיטלים? 
צרו קשר בטופס

טופס קנייה או מכירת מטבעות דיגיטליים

לאחר השארת הפרטים, נציגנו יצרו אתכם קשר לאישור והשלמת הפעולה

כתבות בנושא מטבעות דיגיטליים

קריפטו

קורס קריפטו – איך להשקיע בביטקוין

עולם הפיננסים נמצא בהתפתחות מתמדת ומטבעות קריפטוגרפיים הופיעו כשחקן מהפכני ששינה את האופן שבו אנו רואים כסף ומתייחסים אליו. ככל שהמטבעות הדיגיטליים ממשיכים לצבור תאוצה ברחבי העולם, ההבנה והמיומנות בתחום זה הופכות ליותר ויותר יקרות ערך. מתוך הכרה במגמה זו, מכללות שחושבות קדימה מבססות לעצמן מקום כחלוצות בחינוך למטבעות קריפטוגרפיים, ומציעות קורסים מקיפים המיועדים למשקיעים לטווח ארוך וגם לסוחרי יום. מה זה בדיוק מטבע קריפטו וכיצד מסחר בשוק זה עובד? הכנו לכם מדריך קצר.

המשך קריאה >>

החשיבות של העסקת רואה חשבון עבור סוחרי קריפטו שאפתנים

מעוניין להתחיל לסחור בקריפטו? זה מיזם מרגש ועם פוטנציאל רווחי, אבל כזה שדורש ניהול פיננסי קפדני. זה המקום שבו העסקת רואה חשבון הופכת מכרעת. רואה חשבון המתמחה במטבעות קריפטוגרפיים יכול לספק הדרכה ותמיכה שלא יסולא בפז, לעזור לך לנווט במורכבות של שוק זה המתפתח במהירות.

המשך קריאה >>

מחשבון מטבעות דיגיטליים

מטבעות שיעשו כפול בשנת 2021

אנחנו זמינים גם בוואטסאפ!