קניית ביטקוין בישראל

תוכן עניינים

ביטקוין הוא המטבע הווירטואלי בעל הערך הגבוה ביותר והוא המבוקש ביותר בקרב המשקיעים הצעירים והוותיקים. יש דרך התנהלות מסוימת מול המטבע ובכדי שבאמת תוכלו להבין את ההשלכות של כל פעולה על המטבע עליכם להכיר לעומק את מה שקורה מאחורי הקלעים של ביטקוין. קניית ביטקוין בישראל הפכה למאוד פופולרית, אך מבחינתנו הקנייה היא הצעד האחרון, לפני כן יש לעשות עבודת מחקר מעמיקה. ישנן דרכים מרובות לרכוש ביטקוין, לפניכם שישה דרכים שונות:

קניית ביטקוין בישראל דרך חלפנים פרטיים

מתחיל מהרע לטוב, קניית ביטקוין בישראל דרך חלפנים פרטיים אינה פופולרית כמו במדינות אחרות, עם זאת עדיין אפשרי למצוא סוחרים פרטיים. החלפן הפרטי יציע לנו בדרך כלל דיל משתלם יותר משאר האופציות, אך הבעיה היא שאין אף גורם נוסף המעורב בעסקה שלכם. עסקאות של רכישת או מכירת מטבע וירטואלי דרך חלפן פרטי נחשבות לעסקאות מפוקפקות מכיוון שיש הרבה הונאות בעסקאות האלה. האם אנו ממליצים על קניית ביטקוין דרך חלפן פרטי? רק במקרה בו אתם מכירים את הצד השני באופן אישי.

קניית ביטקוין בישראל – שוק ההון

ישנן בורסות בינלאומיות אשר דרכן תוכלו לבצע עסקאות ביטקוין. מדובר על אפשרות פחות פופולרית ופחות נוחה לצרכן הישראלי בשל העמלות הגבוהות וחוסר התקשורת. כמו כן, יש בירוקרטיה ארוכה עד לקבלת המטבע אותו רכשתם, אישורים רבים, אסמכתאות אודות חשבון הבנק שלכם וזיהוי. יש מספיק חלופות בארץ שהן יותר פשוטות, בטוחות וזולות.

קניית ביטקוין בישראל דרך שגרירות הביטקוין בישראל

מדי שבוע על לפני תקופת הקורונה קיימו מפגשים בשגרירות הביטקוין בישראל הנמצאת בתל אביב. במפגשים תוכלו לפגוש סוחרים פרטיים ולנהל משא ומתן לגבי רכישת ומכירת מטבע וירטואלי כזה או אחר. כל העסקאות מתבצעות במזומן לאחר הגעה להסכמה על ידי שני הצדדים.

קניית ביטקוין בישראל – כרייה

למה לקנות ביטקוין אם אפשר לייצר? ישראלים רבים בוחרים לפעול בשיטה שונה, יותר מסובכת מעט והיא מכונת "כרייה". באמצעות מחשוב, שכירות של מחסן וציוד מתקדם תוכלו ליצור בעצמכם ביטקוין, למעשה להתחרות על ביטקוין. מכיוון שההוצאות הכרוכות בכך הינן גבוהות ישנם אתרים אשר מציעים לכם לסחור חלק בחוות כרייה אשר דרכן תוכלו לקבל רווחים – תחום זה הינו תחום בעל תחרות גבוהה והצורך במשאבים במימדים גדולים ומתקדמים נדרש.

קניית ביטקוין בישראל – כספומטים

רוצים לקנות ביטקוין במזומן ללא צורך בהמתנה? יש כ-8 כספומטים בארץ אשר ניתן לרכוש דרכם ביטקוין (ניתן רק לרכוש ולא למכור). העמלות יחסית נוחות לצרכן אך יש כמובן לנהל ארנק דיגיטלי, יש סכום מוגבל אותו תוכלו לרכוש ביממה ורוב הכספומטים נמצאים רק במרכז הארץ.

קניית ביטקוין בישראל דרך חברות חלפנות

הדרך הפופולרית והנוחה ביותר לרכישת ביטקוין בארץ היא דרך חברות חלפנות אשר עובדות בזירות מסחר שונות. היתרון הוא שתוכלו לרכוש ביטקוין בסכומים שיתר האופציות אינן מאשרות, או אינן בטוחות. כמו כן, דרכי ההעברת התשלום משתנים בהתאם לחברה, ניתן לשלם באשראי, העברה בנקאית ומזומן. הבעיה היא היצע החברות, לכל אחת מהחברות יש שירותים שונים ומגוונים. עליכם לערוך סקר שוק לפני שאתם סוגרים עסקה עם חברה מסוימת, ברגע שרכשתם לא ניתן להחזיר את הגלגל אחורה. עליכם לוודא את סך העמלות אותו תשלמו, את שירות הלקוחות, ממשק נוח ואת חוות הדעת של לקוחות קודמים באתר.

קניית ביטקוין בישראל – נזילות

קניית ביטקוין בישראל הינה דבר פשוט סך הכל, מדובר על תהליך המנוהל דרך חברת חלפנות אשר שם בשבילכם לתת מענה לכל שאלה, הממשקים של החברות בארץ ברובם נוחים ופשוטים והעמלות די זהות. מלבד לכך, יש להדגיש כי הקנייה עצמה אמנם פשוטה, אך הבעיה יכולה להיווצר כאשר תרצו למכור את המטבע שלכם. לכן עליכם לוודא שני דברים:

המרת מטבע – במקרה בו לא תצליחו למכור את המטבע שלכם, או שלא תהיו מעוניינים בכך תדעו שיש לכם עוד אופציה אשר מוצעת על ידי חברות מסוימות בארץ. במקום למכור ביטקוין, תוכלו להמיר את הביטקוין למטבעות אחרים וככה תפרשו את ההשקעה שלכם. מיותר לציין שבחירת המטבע חשובה וכרוכה בהרבה למידה על עבר המטבע ועל הגורמים המשפיעים על התנודתיות שלו.

זמן יציאה – עליכם להכיר בעובדה בה גם כאשר המטבע יהיה בשיא שלו, ייתכן ולא יהיה ביקוש לקניית המטבע. היצע המוכרים מאוד גבוה ביותר לקונים ולכן הנזילות של המטבע בעייתית. עם זאת, למדנו בעבר שהכל יכול להתהפך בשנייה, אין ספק שסחר במטבעות וירטואליים כרוך בסיכון, אך גם בתשואה פוטנציאלית גבוהה מאוד.

כמה עולה לרכוש ביטקוין בארץ?

המחיר משתנה בהתאם לשער המטבע אך מלבד לכך הוא משתנה בהתאם לדרך בה בחרתם לרכוש את המטבע. כאשר אתם רואים שמחיר המטבע עומד היום על X שקלים, זה לאו דווקא אומר שזה המחיר אותו תשלמו בסוף. יש לזכור שמלבד לשווי המטבע יש רווחים אשר אותם רוצה המוכר להרוויח, בין אם מדובר על מוכר פרטי שנותן הצעת מחיר, ובין אם מדובר על חברת חלפנות אשר גובה עמלות עבור העבודה. 

תנשמו רגע… כיום מחיר מטבע של ביטקוין בודד עולה למעלה מ-100 אלף שקלים, יש לכם 100 אלף שקלים להשקיע? סביר להניח שהרוב לא ירצו לקחת את הסיכון הזה, ולכן לא חובה לקנות מטבעות שלמים, אלא לפי אחוזים. כאשר אתם עובדים מול חברת חלפנות או אדם פרטי אתם צריכים לבחון את טיב העסקה. ישנן חברות חלפנות אשר לא מאשרות עסקאות מתחת ל- 2,000 ש"ח, ומצד שני יש חברות אשר סכום המינימום שלהן יהיה למעלה מ-20,000 ש"ח. מדובר על פער גדול, אך יש לבחון את יתר הקריטריונים, סביר להניח שהחברה שגובה פחות לוקחת עמלות גבוהות יותר.

אל תהיו פזיזים

פזיזות יכולה לבוא לידי ביטוי גם ברכישת המטבע אך גם במכירת המטבע. כאשר אתם חושבים לרכוש מטבע של ביטקוין או מטבע וירטואלי אחר, עליכם לקחת את כל הסיכונים שבדבר ולבחון האם עדיין תוכלו להתנהל כלכלית בצורה ראויה גם לאחר הפסד. המשקיעים חלוקים בדעתם אם מומלץ להשקיע בביטקוין או שהבועה עומדת להתנפץ בכל רגע, אך יש דבר אחד שכולם מסכימים עליו, לא משקיעים סכומים שאתם לא יכולים לעמוד בהם. 

גם כאשר אתם מוכרים ביטקוין אל תהיו פזיזים, ניקח לדוגמא את עניין הקורונה. רבים מיהרו למכור את המטבעות שלהם לאחר נפילת הבורסה, אך ישנם משקיעים אשר בחרו לספוג את המכה וכיום הם נהנים מהרווחים. ביטקוין הוא ללא ספק השקעה לטווח ארוך, אין לדעת מה יקרה איתו בעוד יום וכמו כן גם בעוד שנה. אך בינתיים בשנים האחרונות המטבע נמצא במגמת עלייה.

אם אתם מעוניינים לרכוש ביטקוין נמליץ לכם לבחון את כל ההיבטים הכרוכים בדבר, אך בחירה אחת פשוטה יכולה לפתור לכם את רוב הבעיות. הבחירה הרלוונטית ביותר עבורכם היא בחירת חברת החלפנות דרכה תבצעו את העסקאות, בחירה בחברה שאינה מוכרת כחברה, או שאין לה רזומה וותק יכולה להתברר כתרמית, עשו את שיעורי הבית שלכם כראוי לפני שאתם מבצעים את העסקה.

טופס קנייה או מכירת מטבעות דיגיטליים

מאמרים מומלצים

לקוחות ממליצים

רוצים לקנות או למכור מטבעות דיגיטלים? 
צרו קשר בטופס

טופס קנייה או מכירת מטבעות דיגיטליים

לאחר השארת הפרטים, נציגנו יצרו אתכם קשר לאישור והשלמת הפעולה

כתבות בנושא מטבעות דיגיטליים

קריפטו

קורס קריפטו – איך להשקיע בביטקוין

עולם הפיננסים נמצא בהתפתחות מתמדת ומטבעות קריפטוגרפיים הופיעו כשחקן מהפכני ששינה את האופן שבו אנו רואים כסף ומתייחסים אליו. ככל שהמטבעות הדיגיטליים ממשיכים לצבור תאוצה ברחבי העולם, ההבנה והמיומנות בתחום זה הופכות ליותר ויותר יקרות ערך. מתוך הכרה במגמה זו, מכללות שחושבות קדימה מבססות לעצמן מקום כחלוצות בחינוך למטבעות קריפטוגרפיים, ומציעות קורסים מקיפים המיועדים למשקיעים לטווח ארוך וגם לסוחרי יום. מה זה בדיוק מטבע קריפטו וכיצד מסחר בשוק זה עובד? הכנו לכם מדריך קצר.

המשך קריאה >>

החשיבות של העסקת רואה חשבון עבור סוחרי קריפטו שאפתנים

מעוניין להתחיל לסחור בקריפטו? זה מיזם מרגש ועם פוטנציאל רווחי, אבל כזה שדורש ניהול פיננסי קפדני. זה המקום שבו העסקת רואה חשבון הופכת מכרעת. רואה חשבון המתמחה במטבעות קריפטוגרפיים יכול לספק הדרכה ותמיכה שלא יסולא בפז, לעזור לך לנווט במורכבות של שוק זה המתפתח במהירות.

המשך קריאה >>

מחשבון מטבעות דיגיטליים

מטבעות שיעשו כפול בשנת 2021

אנחנו זמינים גם בוואטסאפ!