קניית ביטקוין במזומן

תוכן עניינים

ביטקוין הוא מונח שכל ישראלי מכיר היום, כולנו היינו שם וכולנו שמענו על חבר של חבר שקנה ביטקוין ואבד לו הסיסמא או שמכר לפני הפיק. ביטקוין נחשב למטבע הקריפטוגרפי החם ביותר בשוק המטבעות הוירטואלים, הוא שומר על השם שלו כבר שנים רבות. עם זאת, יש מתחרים בשוק שגם הם משתלמים לרכישה ויש לבחון את טיב העסקה מכל הצדדים. אנו כאן כדי לסייע לכם בכל הנוגע אל קניית ביטקוין במזומן.

קניית ביטקוין במזומן – מה זה ביטקוין?

הביטקוין נכנס לחיינו בערך בשנות האלפיים המוקדמות. השימוש המעשי בראשוני שאי פעם נעשה בביטקוין היה בינואר 2009. ביטקוין הוא אחד מהמטבעות הקריפטוגרפים המובילים בעולם כיום ונחשב לחלוץ המרכזי בתחום. בתחילת דרכו היה שווה המטבע מספר דולרים בודדים, אך בחלוף השנים המטבע רק הלך והתחזק עד שהגיע לסכום של כ-40,000 דולר. מלבד לערכו התחזק המטבע גם בהיקף הפעילות ומספר העסקים אשר הוסיפו את שיטת התשלום הזאת. 

להבדיל מכסף מסורתי שאנו מכירים, הביטקוין אינו מסתמך או תלוי באף גוף ממשלתי, אלא רשומה כגוף ציבורי המכונה בלוקצ'יין. חלק מהמדינות אינן מקבלות עדיין את פעילות הביטקוין בארצן, אך לאט לאט אנו רואים עוד מדינות פותחות את האפשרות למסחר בביטקוין. הפיק המוכר ביותר של המטבע היה בשנת 2017 כאשר ממשלת יפן הכירה במטבע כאמצעי תשלום במדינה.

באיזה שער ניתן לרכוש ביטקוין

קניית ביטקוין במזומן – איך עושים את זה?

בכדי לרכוש ביטקוין במזומן עליכם לפנות לחברת חלפנות מוכרת עבור מטבעות דיגיטליים, שם תוכלו למצוא מלבד לביטקוין עוד מטבעות קריפטוגרפים אחרים. יש מגוון אפשרויות רכישה שונות, בין היתר דרך סניפי Change מקומיים. התהליך הוא די פשוט, כל מה שעליכם לעשות הוא להזמין דרך האינטרנט את הסכום אותו אתם רוצים, ולאחר מכן עליכם לגשת פיזית לאחד מסניפי Change בכדי לבצע את העסקה במזומן. כמובן שאת המטבע אתם מקבלים לארנק הדיגיטלי שלכם פלוס אסמכתא פיזית של הרכישה. מכיוון שיש חברות שונות מהן תוכלו לרכוש את הביטקוין עליכם לשים לב להבדלים בין עמלות הגבייה ומהו הסכום המינימלי והמקסימלי אותו תוכלו לרכוש.

קניית ביטקוין במזומן – שלב אחרי שלב

היכנסו לאתר הבית של חברת החלפנות מולה תרצו לבצע את העסקה, בחרו את המטבע אותו אתם מעוניינים לקנות, במקרה הזה ביטקוין והזינו את סכום הקנייה. עליכם להזין שאמצעי התשלום הוא במזומן, ואת הפרטים האישיים שלכם – פרטי הרשמה. לאחר מכן יהיה עליכם לאשר את כל הפרטים דרך המייל, אנו ממליצים לכם לגבות את כל האישורים והסיסמאות שאתם מזינים, בוודאי שמעתם על אדם ששכח את סיסמתו והיה לו ביטקוין בשווי 200 מיליון דולר.

חברת החלפנות צריכה לאמת את כל הפרטים, התהליך יכול לקחת בין כמה שעות ועד לימי עסקים בודדים, זאת בהתאם לעומס. לאחר סיום התהליך כולל אימות הפרטים תוכלו לגשת לארנק הדיגיטלי ולהזין את כתובת הארנק. 

כמו כן, ניתן ליצור קשר עם אותה חברה דרך שירות לקוחות אנושי, או דרך טלגרם, שם תוכלו לבקש רכישת ביטקוין במזומן.

עוד אפשרות פופולרית היא לרכוש את המטבע דרך כספומט של חברת חלפנות כזו או אחרת. עליכם לגשת לכספומט של המוכר של אחת החברות, להכניס שטרות למכונת הכספומט ולאחר מכן תקבלו ביטקוין בתמורה ישירות לארנק הדיגיטלי. אל חשש, במקום ישנם נציגי חברה אשר יסייעו לכם בביצוע העסקה, סכום העסקאות דרך הכספומט הוא מוגבל, אם מדובר על סכום גדול יש לפנות לחברה. 

רכישת ביטקוין במזומן בישראל

קניית ביטקוין במזומן – מה יש לוודא?

קניית ביטקוין במזומן בהחלט דבר מלחיץ במיוחד כאשר מדובר על סכומי עתק. המטבע הקריפטוגרפי אינו יציב כיאה לכל תחום מסחר בשוק ההון, אך תהליך הרכישה גם הוא אינו פשוט, יש לוודא מספר דברים לפני שאתם מוציאים כסף מהארנק שלכם, ולא הדיגיטלי.

רקע – היצע חברות החלפנות הינו גבוה יחסית, חברות חדשות אט אט נכנסות לשוק והלקוחות נשארים מבולבלים. מצד אחד, ככל שיש תחרות גדולה יותר בין חברות החלפנות ככה העמלות תהיינה נמוכות יותר, אך מצד שני יש להקפיד יתר על המידה בבחירת החברה דרכה תרכשו ביטקוין. יש לוודא את עבר החברה, ישנן חברות ותיקות אשר מציעות לכם לבצע את העסקאות דרכן, ככל ששם החברה יותר מוכר וישנם מספר רב של סוחרים, ככה העסקה בטוחה יותר. 

ביקורות – תודה לאל היום ניתן למצוא ביקורות על כל דבר באינטרנט, פנו למקורות מוסמכים וקראו חוות דעת חיוביות ושליליות כאחד אודות החברה דרכה אתם רוצים לסחור. חשוב להכיר כל פרט שולי לגבי החברה, ואם ישנם דברים מחשידים עדיף שלא לסחור דרך אותה חברה, כאמור השוק מוצף חברות מסחר בביטקוין.

עמלות – כמה אתם משלמים עבור עמלות התיווך והמסחר? מלבד לכך שאתם צריכים לוודא שאכן אתם מתנהלים מול חברה מוסמכת ומוכרת, חשוב לוודא שהעסקה בסופו של דבר משתלמת. כל חברה גובה עמלות שונות וגובה העמלות גם הוא שונה, אנו מציעים לכם לייצר מעין גרף אשר ימדוד באופן כללי כמה אתם צריכים לשלם לכל חברה, והאם זה משתלם. 

הגבלות – בדרך כלל נותני השירות יהיו ממוקמים בתל אביב, וכאשר יעד הפגישה רחוק מאזור המרכז לעיתים לא ניתן שירות, יש לוודא זאת גם כן מול החברה. כמו כן, יש הגבלות על סכום מינימלי של רכישת המטבע, כמה אתם מוכנים להשקיע? בדקו את אפשרויות הרכישה, לא תמיד תוכלו לרכוש דרך כספומט, ולא תמיד יהיו נציגים באזור, עליכם לבדוק כל פרט שיכול לפגוע בתהליך הרכישה.

קניית ביטקוין במזומן – כל הדרכים למציאת סוחרים

איך מוצאים מוכרים של מטבעות ביטקוין? כפי שציינו, יש לכם חברות חלפנות אשר דרכן מומלץ לבצע את העסקה, מדובר על חברות מוכרות מול הממשלה והחשש לעוקץ הוא לא קיים ברוב החברות הישראליות. אם אתם אוהבים סכנה, תוכלו למצוא מוכרי ביטקוין בדרכים נוספות:

קניית ביטקוין במזומן דרך הפייסבוק

אם תרצו לחפש מוכרים של ביטקוין ישנן קבוצות שונות ופופולריות בפייסבוק, כמו "ביטקוין בין חברים קנייה ומכירה". סביר להניח שהמחירים ינועו במנעד רחב, אין באמת פיקוח וכל אחד רשאי למכור את המטבע במחיר אותו ימצא למשתלם ביותר.

קניית ביטקוין במזומן דרך הוואטספ

שמעתם על קבוצות וואטספ שם תוכלו למצוא מוכרים וקונים פוטנציאלים? תוכלו להגיע לקבוצות האלה בדרך כלל דרך הפייסבוק או דרך מכרים אשר יצרפו אתכם לקבוצה. מדובר על מסחר דומה למסחר דרך הפייסבוק.

קניית ביטקוין במזומן דרך טלגרם

ישנה קבוצה בטלגרם BitMarketIL שם מתבצעות רכישות של ביטקוין בין תושבי הארץ. הקבוצה מוכרת אך לא חסרים נוכלים בכל מקום, עליכם להיות מוכנים לכל תרחיש. ולוודא את המוכר מספר פעמים עד שתרגישו שלמים עם הרכישה.

לסיכום

ישנן דרכים רבות לרכוש את המטבע הנחשק, חלקן מוכרות וחלקן פחות, חלקן בטוחות וחלקן פחות. בסופו של דבר הבחירה נתונה לשיקול דעתכם, אבל חשוב להתבסס על מקרי עבר, ומחקר בכל תחום הביטקוין. אל תכנסו למסחר בביטקוין רק בגלל ששמעתם שזה משתלם, עליכם להכיר את התחום על כל גווניו, על כל עברו, ועל כל סיכוניו.למה להשקיע בביטקוין? היום אנשים רבים מתעניינים בקניית ביטקוין. מטבע זה יכול לשמש עבורם כסוג של השקעה אשר יכולה להביא תשואה, וגם לצורך ביצוע העברות כספים מקומיות או בינלאומית בצורה קלה ומהירה ללא תלות בשום גורם כזה או אחר.  קניית ביטקוין למטרות השקעה היא בהחלט אפיק השקעה מעניין.  כמו כל סוג של השקעה יש בה גם סיכון, אך אם נסתכל על הנתונים נוכל לראות כי מאז השקתו ועד היום הביטקוין נמצא במגמת עלייה.  לצורך הדוגמה בשנת 2009 ביטקוין פשוט לא היה שווה כלום, לרמה שמישהו הציע 10,000 ביטקוינים למכירה עבור 50 דולר ולא נמצאו קונים.  בפברואר עד אפריל 2011  הביטקוין היה סביב ה- 1 דולר. וביוני 2011 אף נגע בשער של 31 דולר. מאי 2013 יכולתם לרכוש ביטקוין ב 130 דולר.  מאז ועד היום הביטקוין עבר הרבה עליות וירידות, אך שמר על מגמת עלייה כללית. היום ערכו של ביטקוין אחד הוא מעל 11,657 דולר!

אל תיבהלו, אפשר לקנות ביטקוין גם אם אין לכם 11,657 דולר זמינים להשקעה. לא חייבים לקנות ביטקוין שלם. בדומה לאופן שבו שהשקל והדולר מחולקים למאיות (אגורות וסנטים), כך גם הביטקוין מחולק ליחידות הנקראות סאטושי. אך ההבדל הוא שכל ביטקוין מורכב מ 100 מיליון יחידות סאטושי. ברמת העיקרון ניתן לבצע קניית ביטקוין בכל סכום שתרצו, אך בקרב סוחרי הביטקוין האמינים מקובל לקבוע סכום מינימום לעסקה.

טופס קנייה או מכירת מטבעות דיגיטליים

מאמרים מומלצים

לקוחות ממליצים

רוצים לקנות או למכור מטבעות דיגיטלים? 
צרו קשר בטופס

טופס קנייה או מכירת מטבעות דיגיטליים

לאחר השארת הפרטים, נציגנו יצרו אתכם קשר לאישור והשלמת הפעולה

כתבות בנושא מטבעות דיגיטליים

קריפטו

קורס קריפטו – איך להשקיע בביטקוין

עולם הפיננסים נמצא בהתפתחות מתמדת ומטבעות קריפטוגרפיים הופיעו כשחקן מהפכני ששינה את האופן שבו אנו רואים כסף ומתייחסים אליו. ככל שהמטבעות הדיגיטליים ממשיכים לצבור תאוצה ברחבי העולם, ההבנה והמיומנות בתחום זה הופכות ליותר ויותר יקרות ערך. מתוך הכרה במגמה זו, מכללות שחושבות קדימה מבססות לעצמן מקום כחלוצות בחינוך למטבעות קריפטוגרפיים, ומציעות קורסים מקיפים המיועדים למשקיעים לטווח ארוך וגם לסוחרי יום. מה זה בדיוק מטבע קריפטו וכיצד מסחר בשוק זה עובד? הכנו לכם מדריך קצר.

המשך קריאה >>

החשיבות של העסקת רואה חשבון עבור סוחרי קריפטו שאפתנים

מעוניין להתחיל לסחור בקריפטו? זה מיזם מרגש ועם פוטנציאל רווחי, אבל כזה שדורש ניהול פיננסי קפדני. זה המקום שבו העסקת רואה חשבון הופכת מכרעת. רואה חשבון המתמחה במטבעות קריפטוגרפיים יכול לספק הדרכה ותמיכה שלא יסולא בפז, לעזור לך לנווט במורכבות של שוק זה המתפתח במהירות.

המשך קריאה >>

בחירת יועץ משכנתאות

האם אתם בתהליך של רכישת דירה חדשה או מיחזור משכנתא קיימת? אם כן, אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו היא בחירת יועץ משכנתאות. היועץ הנכון יכול

המשך קריאה >>

מחשבון מטבעות דיגיטליים

מטבעות שיעשו כפול בשנת 2021

אנחנו זמינים גם בוואטסאפ!