רכישת מטבעות קריפטו בכרטיס אשראי

תוכן עניינים

כולם מדברים על הקריפטו והחברה הראשונה שלקחה את הנושא צעד אחד קדימה היא חברת MAX, שהשיקה כרטיס אשראי שמאפשר סליקה של מטבעות קריפטו במסגרת הסכם שיתוף פעולה עם חברת ביטס אוף גולד. מה זה אומר? איך חברת אשראי נכנסה לעולם הקריפטו ומה צריך לדעת? בכתבה זו עשינו קצת סדר בדברים. 

 

מה זה קריפטו? 

לפני שמתחילים בכלל לדבר על סליקה של מטבעות קריפטו כדאי לדעת על מה מדובר. קריפטו הוא קיצור של קריפטוגרפיה, זהו ענף במדעי המחשב ובמתמטיקה שהפך למוכר ברחבי העולם עם פריצתם של המטבעות הקריפטוגרפיים. המטבע הראשון היה הביטקוין, אחריו הגיע גם האתריום וכיום ישנם מעל ל-4,500 מטבעות קריפטו וכל הזמן יוצאים לשוק עוד ועוד מטבעות. 

מדובר על מטבעות מוצפנים שנחשבים נכס דיגיטלי, ההצפנה העוצמתית שלהם מאפשרת לאמת באמצעותן עסקאות והן מחייבות באימות משתמש ובסיסמה. המטבעות פועלים בזירת מסחר של עסקאות בין עמיתים שונים כאשר הערך שלהם נקבע על ידי המשתמשים וללא פיקוח הבנקים או המדינות השונות בעולם. ערך המטבעות נקבע על פי הביקוש שלהם על ידי אנשים וחברות ואם בעבר זה היה נשמע לנו כמו מדע בדיוני, הרי שהיום המסחר באתרים הגדולים כמו אמאזון נעשה על ידי שימוש במטבעות דיגיטליים. 

 

כיצד הרכישה באמצעות כרטיס האשראי של MAX עובדת?

MAX כאמור היא חברת אשראי ראשונה שמאפשרת לרכוש באמצעות הכרטיס מטבעות קריפטו והדבר נעשה כך: לקוחות שמנפיקים כרטיס אשראי קריפטו של MAX לא יצטרכו לבצע כל פעולה נוספת ויפתח עבורם חשבון ייעודי על ידי חברת ביטס אוף גולד. כל סליקת אשראי באינטרנט או סליקת אשראי בכלל בגובה של 160 שקלים תזכה את החשבון על ידי חברת MAX בשקל אחד שערכו יומר לביטקוין. 

מה עושים עם השקלים הללו שמצטברים? כל קנייה חודשית בכרטיס האשראי של MAX יזכו את החשבון בביטס על פי שער הביטקוין ביום הרכישה. כך יוכלו הלקוחות לצבור חלקי ביטקוין, להחזיק בהם ולהמירם בחזרה לשקלים בחשבון הבנק שלהם. 

 

האם הרכישה כך תהיה משתלמת יותר?

מי שמחזיק בכרטיס האשראי יוכל בלחיצת כפתור באפליקציה להיכנס לחשבון שלו בביטס אוף גולד ולרכוש באמצעות היתרה מטבעות קריפטו מסוגים שונים. כל רכישה באמצעות סליקת אשראי תוכל להיות מומרת למטבע דיגיטלי. למעשה כל סליקת אשראי צוברת עוד ועוד חלקי ביטקוין שכידוע שלמרות ערכו המשתנה, הוא משתלם במיוחד. בנוסף, בניגוד לרכישה אצל כל חברת אשראי אחרת, לקוחות MAX נהנים מהנחה של 6% על כל פעולה של רכישת מטבע דיגיטלי. כמו כן, כל סליקת אשראי באינטרנט לשם רכישת מטבע דיגיטלי מזכה אותם ברכישת ביטקוין נוסף. 

 

מה עוד כדאי לדעת? 

חברת ביטס אוף גולד היא חברה המפוקחת על ידי רשות שוק ההון, הלקוחות שסוחרים בה במטבעות דיגיטליים לא חייבים בדיווח עצמי לרשות המיסים במסגרת הסכמות שיש לחברה מול רשות המיסים. אפשרות זו והנוחות המקסימלית שהחברה מציעה במסגרת ההסכם שלה עם MAX הופכת כל סליקת אשראי באינטרנט למשתלמת במיוחד עבור מי שמעוניין לשחות בשוק הקריפטו ועבור מי שכבר נמצאים בו ומעוניינים למקסם משמעותית את אפשרויותיהם לרכישת מטבעות קריפטו.

טופס קנייה או מכירת מטבעות דיגיטליים

מאמרים מומלצים

לקוחות ממליצים

רוצים לקנות או למכור מטבעות דיגיטלים? 
צרו קשר בטופס

טופס קנייה או מכירת מטבעות דיגיטליים

לאחר השארת הפרטים, נציגנו יצרו אתכם קשר לאישור והשלמת הפעולה

כתבות בנושא מטבעות דיגיטליים

קריפטו

קורס קריפטו – איך להשקיע בביטקוין

עולם הפיננסים נמצא בהתפתחות מתמדת ומטבעות קריפטוגרפיים הופיעו כשחקן מהפכני ששינה את האופן שבו אנו רואים כסף ומתייחסים אליו. ככל שהמטבעות הדיגיטליים ממשיכים לצבור תאוצה ברחבי העולם, ההבנה והמיומנות בתחום זה הופכות ליותר ויותר יקרות ערך. מתוך הכרה במגמה זו, מכללות שחושבות קדימה מבססות לעצמן מקום כחלוצות בחינוך למטבעות קריפטוגרפיים, ומציעות קורסים מקיפים המיועדים למשקיעים לטווח ארוך וגם לסוחרי יום. מה זה בדיוק מטבע קריפטו וכיצד מסחר בשוק זה עובד? הכנו לכם מדריך קצר.

המשך קריאה >>

החשיבות של העסקת רואה חשבון עבור סוחרי קריפטו שאפתנים

מעוניין להתחיל לסחור בקריפטו? זה מיזם מרגש ועם פוטנציאל רווחי, אבל כזה שדורש ניהול פיננסי קפדני. זה המקום שבו העסקת רואה חשבון הופכת מכרעת. רואה חשבון המתמחה במטבעות קריפטוגרפיים יכול לספק הדרכה ותמיכה שלא יסולא בפז, לעזור לך לנווט במורכבות של שוק זה המתפתח במהירות.

המשך קריאה >>

מחשבון מטבעות דיגיטליים

מטבעות שיעשו כפול בשנת 2021

אנחנו זמינים גם בוואטסאפ!