חתימה דיגיטלית בעולם הקריפטו?

תוכן עניינים

חתימה דיגיטלית היא סוג של מסמך אלקטרוני שנחתם במפתח פרטי. החתימה הדיגיטלית יכולה לשמש את האדם שיש לו את המפתח הפרטי כדי לוודא שיש לו זכות חתימה, וניתן להשתמש בה גם כדי להוכיח שהוא מי שהוא אומר שהוא. ניתן ליצור חתימה דיגיטלית בכל מחשב או מכשיר, ואין לה צורך בנייר פיזי כדי שהיא תעבוד. חתימות דיגיטליות הופכות יותר ויותר פופולריות ככל שיותר אנשים משתמשים בהן למטרות שונות. חברות מסוימות משתמשות בהן למטרות אבטחה בעוד שחברות אחרות משתמשות בהן ככלי אימות.

חתימה דיגיטלית היא דרך לאמת את זהותו של אדם באינטרנט. ניתן להשתמש בו כדי לחתום על מיילים, מסמכים ומסמכים אלקטרוניים אחרים. חתימה דיגיטלית היא דרך לאמת את זהותו של אדם באינטרנט. ניתן להשתמש בו כדי לחתום על מיילים, מסמכים ומסמכים אלקטרוניים אחרים. חתימות דיגיטליות נוצרות בדרך כלל באמצעות מפתח הצפנה המאוחסן במכשיר שלך (או בענן). כאשר אתה רוצה לשלוח דוא"ל או מסמך דיגיטלי, אתה משתמש במפתח ההצפנה שלך כדי להצפין אותו במפתח הפרטי שלך ואז שולח אותו לאימות (בדרך כלל באמצעות דוא"ל).

חתימות דיגיטליות זכו לפופולריות בגלל הנוחות שלהן כמו גם יתרונות האבטחה. הם מאפשרים למשתמשים לחתום דיגיטלית על דוא"ל או מסמך ללא גישה למפתח הפרטי שלהם במכשיר או בענן. זה עושה חתימה דיגיטלית היא מזהה ייחודי שניתן להשתמש בו כדי לאמת את זהותו של מסמך אלקטרוני. זה נוצר על ידי הצפנת נתונים אלקטרוניים עם מפתח פרטי ולאחר מכן חתימה דיגיטלית עם המפתח הציבורי המתאים. חתימה דיגיטלית היא כמו מכתב שאתה שולח למישהו – היא מספקת הוכחה מי אתה ומה עשית. זה עוזר לאנשים שרוצים לדעת יותר על השולח ועל כוונותיו.

מעוניינים ליצור חתימה דיגיטלית? הכירו את האתר https://easy2sign.co.il אשר מספק שירות עבור יצירת חתימה דיגיטלית

הסוגים הנפוצים ביותר של חתימות דיגיטליות הם:

  •  מזהה דיגיטלי: מזהה דיגיטלי משמש למטרות אימות, כמו כשאתה נכנס לחשבון המדיה החברתית שלך או משתף מידע באינטרנט.
  • חתימה דיגיטלית: ניתן להשתמש בחתימה דיגיטלית לכל דבר, החל מאימות מסמכים וחוזים, ועד לאימות בעלות או הוכחת מקוריות של חפץ, כמו ציור

חתימות דיגיטליות הן חתימות דיגיטליות המשמשות לאימות מיילים ותקשורת דיגיטלית אחרת. הם הופכים יותר ויותר לדרך סטנדרטית לאימות בעולם הדיגיטלי. השימוש בחתימות דיגיטליות אינו חדש, אך רק לאחרונה הן הפכו למקובלות יותר ולשימוש בהן במקום העבודה. במדינות מסוימות, עסקים נדרשו להשתמש בחתימות דיגיטליות לפרק זמן מסוים לפני 2018. חתימה דיגיטלית יכולה להיווצר על ידי כל אדם או חברה עם חשבון דואר אלקטרוני שיש לו גישה למחשב עם מדפסת או סורק צמודים.  חתימה דיגיטלית היא מזהה ייחודי שנוצר ונחתם באמצעות מכשיר אלקטרוני. ניתן להשתמש בו כדי לאמת את זהות החותם ולוודא שהתוכן לא שונה מאז החתימה. החתימה הדיגיטלית היא דרך מהימנה להוכיח אותנטיות בסביבה דיגיטלית. דוגמה אחת לאופן שבו זה יכול לשמש היא כאשר מישהו קונה משהו באינטרנט ממוכר צד שלישי, הוא יכול להשתמש בחתימה הדיגיטלית שלו כדי להוכיח שהוא מי שהוא אומר שהוא. חתימה דיגיטלית היא מסמך אלקטרוני הנושא את החתימה הדיגיטלית של מי שיצר אותה. זה עשוי לשמש למטרות אימות, אימות או אי-דחייה. לעתים קרובות נעשה שימוש בחתימות דיגיטליות לאימות הודעה או מסמך מבלי לחתום עליהם פיזית. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש במפתח פרטי להצפנת מידע ולאחר מכן חתימה דיגיטלית באמצעות מפתח ציבורי.

טופס קנייה או מכירת מטבעות דיגיטליים

מאמרים מומלצים

לקוחות ממליצים

רוצים לקנות או למכור מטבעות דיגיטלים? 
צרו קשר בטופס

טופס קנייה או מכירת מטבעות דיגיטליים

לאחר השארת הפרטים, נציגנו יצרו אתכם קשר לאישור והשלמת הפעולה

כתבות בנושא מטבעות דיגיטליים

קריפטו

קורס קריפטו – איך להשקיע בביטקוין

עולם הפיננסים נמצא בהתפתחות מתמדת ומטבעות קריפטוגרפיים הופיעו כשחקן מהפכני ששינה את האופן שבו אנו רואים כסף ומתייחסים אליו. ככל שהמטבעות הדיגיטליים ממשיכים לצבור תאוצה ברחבי העולם, ההבנה והמיומנות בתחום זה הופכות ליותר ויותר יקרות ערך. מתוך הכרה במגמה זו, מכללות שחושבות קדימה מבססות לעצמן מקום כחלוצות בחינוך למטבעות קריפטוגרפיים, ומציעות קורסים מקיפים המיועדים למשקיעים לטווח ארוך וגם לסוחרי יום. מה זה בדיוק מטבע קריפטו וכיצד מסחר בשוק זה עובד? הכנו לכם מדריך קצר.

המשך קריאה >>

החשיבות של העסקת רואה חשבון עבור סוחרי קריפטו שאפתנים

מעוניין להתחיל לסחור בקריפטו? זה מיזם מרגש ועם פוטנציאל רווחי, אבל כזה שדורש ניהול פיננסי קפדני. זה המקום שבו העסקת רואה חשבון הופכת מכרעת. רואה חשבון המתמחה במטבעות קריפטוגרפיים יכול לספק הדרכה ותמיכה שלא יסולא בפז, לעזור לך לנווט במורכבות של שוק זה המתפתח במהירות.

המשך קריאה >>

מחשבון מטבעות דיגיטליים

מטבעות שיעשו כפול בשנת 2021

אנחנו זמינים גם בוואטסאפ!