ביטקוין – מה זה ואיך אנחנו יכולים להרוויח ממנו?

תוכן עניינים

אחד הנושאים החמים ביותר בכלכלה העולמית וכן הישראלית, הוא ביטקוין. אין אדם שלא נתקל בו, בין אם זה במוספי ומדורי כלכלה, אתרי כלכלה באינטרנט וכן באינספור מקומות אחרים שעוסקים בו.

ביטקוין הוא מטבע דיגיטלי מבוזר שאיננו כפוף לשום רשות או גוף מרכזי כזה או אחר. מדובר על מטבע שנסחר באינטרנט על ידי סוחרים שונים, אשר עושים בו שימוש בין אם זה לצורך המסחר עצמו ובין אם זה לצורך רכישה של מוצרים או תשלום עבור הוצאות וחשבונות שונים.

יותר ויותר אנשים מעוניינים לעשות שימוש במטבע ביטקוין, בגלל שזה מאוד נוח. לא מדובר במטבע רגיל, פיזי שצריך לשמור אותו בארנק או בכיס, אלא השימוש בו נעשה דרך ארנקים דיגיטליים אשר קיימים ברשת ומאובטחים בקוד מוצפן. תהליך העבודה עם מטבע זה הוא הרבה יותר פשוט, נוח ומהיר. כמו כן, רבים נהנים להשתמש בו, מאחר והוא מאפשר לעשות מסחר שאיננו גלוי וחשוף לעין בהכרח.

איך משתמשים בביטקוין?

בשביל להשתמש במטבע זה, יש לרכוש כמות מסוימת של מטבעות על פי הערך שנקבע לו, ביחס למטבע בעזרתו מבצעים את הרכישה. את הביטקוין יש לשמור בארנקים דיגיטליים שונים, אליהם אפשר להגיע דרך אתרים ואפליקציות שונות. ניתן גם לסחור בו בזירות מסחר שונות הפתוחות לסוחרים בסדרי גודל שונים.

באופן טבעי, ככל שאנחנו נחסוך יותר כך תהיה לנו אפשרות להשתמש בכמות גדולה יותר של מטבעות, ככל שנקנה יותר אז נוכל להשפיע באופן משמעותי יותר על ערכו ועל המסחר בו.

צריך לומר, ישנם גורמים רשמיים שונים אשר מאפשרים שימוש ומסחר בביטקוין ומציעים לנו אפשרות לעשות שימוש במטבע על פי הצרכים שלנו. במקרים מסוימים אנחנו יכולים להיעזר בהם בשביל לחסוך ולצבור מטבעות לאורך זמן.

איך אנחנו יכולים לעשות את זה?

אחת הדרכים הטובות לעשות זאת היא באמצעות כרטיס אשראי שמאפשר לנו לצבור כסף ולהמיר אותו לביטקוין על פי יחס מסוים. אז אנחנו יכולים לצבור בארנק הדיגיטלי שלנו כמות גדולה של מטבעות ביטקוין ולעשות בהם שימוש עתידי.

הרעיון הוא פשוט, על כל רכישה שאנחנו מבצעים בשקלים, אנחנו מקבלים על פי יחס מסוים כמות ביטקוין אשר נכנס לארנק הדיגיטלי שלנו, ואז יש לנו אפשרות להשתמש בסכום שהצטבר לצורך ביצוע תשלומים וחשבונות, רכישת מוצרים, חסכון, מסחר או כל דבר אחר שנרצה לעשות.

לפני שאנחנו מזמינים כרטיס אשראי כזה, חשוב שנבחן מה גודל העמלות שעלינו לשלם, מה בדיוק תנאי השימוש בכרטיס וכמובן חשוב שאנחנו נלמד ונכיר את עולם הביטקווין, בשביל שנוכל להתנהל בו בצורה נכונה מבלי לבזבז את כספנו וזמננו לחינם. רק כך אנחנו נדע איך ליהנות מהאפשרויות שהכרטיס מספק לנו ובכלל משימוש במטבע דיגיטלי מסוג זה.

 

 

 

טופס קנייה או מכירת מטבעות דיגיטליים

מאמרים מומלצים

לקוחות ממליצים

רוצים לקנות או למכור מטבעות דיגיטלים? 
צרו קשר בטופס

טופס קנייה או מכירת מטבעות דיגיטליים

לאחר השארת הפרטים, נציגנו יצרו אתכם קשר לאישור והשלמת הפעולה

כתבות בנושא מטבעות דיגיטליים

קריפטו

קורס קריפטו – איך להשקיע בביטקוין

עולם הפיננסים נמצא בהתפתחות מתמדת ומטבעות קריפטוגרפיים הופיעו כשחקן מהפכני ששינה את האופן שבו אנו רואים כסף ומתייחסים אליו. ככל שהמטבעות הדיגיטליים ממשיכים לצבור תאוצה ברחבי העולם, ההבנה והמיומנות בתחום זה הופכות ליותר ויותר יקרות ערך. מתוך הכרה במגמה זו, מכללות שחושבות קדימה מבססות לעצמן מקום כחלוצות בחינוך למטבעות קריפטוגרפיים, ומציעות קורסים מקיפים המיועדים למשקיעים לטווח ארוך וגם לסוחרי יום. מה זה בדיוק מטבע קריפטו וכיצד מסחר בשוק זה עובד? הכנו לכם מדריך קצר.

המשך קריאה >>

החשיבות של העסקת רואה חשבון עבור סוחרי קריפטו שאפתנים

מעוניין להתחיל לסחור בקריפטו? זה מיזם מרגש ועם פוטנציאל רווחי, אבל כזה שדורש ניהול פיננסי קפדני. זה המקום שבו העסקת רואה חשבון הופכת מכרעת. רואה חשבון המתמחה במטבעות קריפטוגרפיים יכול לספק הדרכה ותמיכה שלא יסולא בפז, לעזור לך לנווט במורכבות של שוק זה המתפתח במהירות.

המשך קריאה >>

מחשבון מטבעות דיגיטליים

מטבעות שיעשו כפול בשנת 2021

אנחנו זמינים גם בוואטסאפ!