אתריום או ביטקוין – כל המידע שאתם צריכים לדעת

תוכן עניינים

מה כדאי לדעת לפני שקונים אתריום או ביטקוין? איך יודעים איזה מהם יותר משתלם לקנות? מה ההבדל בין המטבעות הדיגיטליים?

המטבעות הדיגיטליים תמיד נמצאים בכותרות, אך נראה שבשנים האחרונות עולות וצצות שאלות רבות בנושא הבחירה בין המטבעות השונים. מה ההבדל בין אתריום וביטקוין? איך קונים אותם ובמה יותר שווה להשקיע? ננסה לענות על השאלות עם כל המידע העדכני על המטבעות ששיגעו את העולם.

קצת על שוק הקריפטו

שוק הקריפטו גורם ללא מעט אנשים להרים גבה, להסתקרן ולשאול את עצמם האם התחום משתלם. רצוי לקרוא עליו לעומק ולהבין כיצד התחיל בכלל בעולם, אך על קצה המזלג ניתן לומר שמדובר על הכסף החדש. שוק הקריפטו טומן בחובו אפשרויות פיננסיות רבות להשקעה, כאשר שני המטבעות הדיגיטליים המובילים בו הם ביטקוין ואתריום.

שוק זה חווה לאורך השנים עליות וירידות, וכמו שאנו שומעים על אנשים שהרוויחו מיליונים אנו גם שומעים על אנשים שלא הצליחו בכך, מדוע? בעיקר כי יש צורך בהבנה מסוימת של השוק כדי לדעת איזה מטבע לקנות, מתי, וגם מתי למכור אותו.

השוואה בין אתריום וביטקוין

אז במה בעצם ההבדל בין אתריום וביטקוין? מדובר למעשה בשני מטבעות שונים במהות שלהם, הביטקוין הוא מטבע קריפטוגרפי ראשוני מסוגו והוא משמש ככלי להעברת ערך. לעומתו, האתריום הוא מטבע מורכב יותר, ניתן ליצור עליו חוזים שונים לפיתוח של מוצרי קריפטו שנחשבים מתקדמים יותר.

המגמה כיום היא של התחזקות האתריום לעומת הביטקוין, הסיבה לכך יכולה להיות נעוצה בשדרוגים שונים של הרשת ופריחה של הכלכלה המבוזרת. כיום ניתן לראות פריחה גדולה של מוצרים פיננסיים דיגיטליים עם חוזים חכמים, והדבר משפיע ישירות על האתריום כיוון שהפריחה היא דווקא בתחומים בהם הוא המטבע החזק. אם אדם שואל את עצמו האם לקנות אתריום או ביטקוין עליו לבחון את הפלטפורמה של המטבע באותו זמן נתון תוך בחינת הכדאיות של הרכישה לעתיד.

מה עוד כדאי לדעת?

כשמדברים על מטבעות דיגיטליים יש לקחת בחשבון שלכל מטבע יש מטרות כוללות אחרות. לדוגמה, הביטקוין הוא אמצעי לחליפין ומאגר ערך, בעוד האתריום משמש כפלטפורמה לחוזים ויישומים אחרים שאינם ניתנים לשינוי. שניהם נסחרים באמצעות בורסות מקוונות והם אינם מונפקים על ידי בנקים או כל רשות אחרת לצורך העניין.

מדובר על מטבעות שאינם מהווים תשלום מוכר רשמי, אך הם כן הצליחו להתקיים לצד המערכת הפיננסית והם הוכרו לא אחת על ידי גורמים ממשלתיים. כל אדם לו יש גישה לאינטרנט יכול לרכוש לפתוח חשבון ביטקוין דרך מסחר אונליין, יש גם כספומטים של ביטקוין וסוחרים פרטיים אך אלו גובים עמלה יקרה למדי.

טופס קנייה או מכירת מטבעות דיגיטליים

מאמרים מומלצים

לקוחות ממליצים

רוצים לקנות או למכור מטבעות דיגיטלים? 
צרו קשר בטופס

טופס קנייה או מכירת מטבעות דיגיטליים

לאחר השארת הפרטים, נציגנו יצרו אתכם קשר לאישור והשלמת הפעולה

כתבות בנושא מטבעות דיגיטליים

קריפטו

קורס קריפטו – איך להשקיע בביטקוין

עולם הפיננסים נמצא בהתפתחות מתמדת ומטבעות קריפטוגרפיים הופיעו כשחקן מהפכני ששינה את האופן שבו אנו רואים כסף ומתייחסים אליו. ככל שהמטבעות הדיגיטליים ממשיכים לצבור תאוצה ברחבי העולם, ההבנה והמיומנות בתחום זה הופכות ליותר ויותר יקרות ערך. מתוך הכרה במגמה זו, מכללות שחושבות קדימה מבססות לעצמן מקום כחלוצות בחינוך למטבעות קריפטוגרפיים, ומציעות קורסים מקיפים המיועדים למשקיעים לטווח ארוך וגם לסוחרי יום. מה זה בדיוק מטבע קריפטו וכיצד מסחר בשוק זה עובד? הכנו לכם מדריך קצר.

המשך קריאה >>

החשיבות של העסקת רואה חשבון עבור סוחרי קריפטו שאפתנים

מעוניין להתחיל לסחור בקריפטו? זה מיזם מרגש ועם פוטנציאל רווחי, אבל כזה שדורש ניהול פיננסי קפדני. זה המקום שבו העסקת רואה חשבון הופכת מכרעת. רואה חשבון המתמחה במטבעות קריפטוגרפיים יכול לספק הדרכה ותמיכה שלא יסולא בפז, לעזור לך לנווט במורכבות של שוק זה המתפתח במהירות.

המשך קריאה >>

מחשבון מטבעות דיגיטליים

מטבעות שיעשו כפול בשנת 2021

אנחנו זמינים גם בוואטסאפ!