איך אפשר להוזיל מהארנונה?

תוכן עניינים

הארנונה מהווה מקור הכנסה חשוב לרשויות המקומיות. בארה"ב, מיסי רכוש הם מקור הכנסה עיקרי לממשל המדינה והמקומי. המס הוא גם מרכיב מרכזי ביוקר המחיה, ומשפיע על היכולת לקנות או לשכור בית. בשנים האחרונות, מדינות רבות הפחיתו את הארנונה שלהן בתגובה למחסור בתקציב. מדינות רבות גם העבירו חוקים המגבילים כמה ממשלות מקומיות יכולות להעלות את הארנונה על ידי הגבלת או הגבלת הגידול בהערכת השווי או הגבלת העלאות בשיעורי המס.

ארנונה

ארנונה היא מס שהממשלה גובה על קרקעות ומבנים. זהו סוג של מס רכוש שנחקק במדינות שונות במשך מאות שנים. בארצות הברית, צרפת ויפן יש כולן מס רכוש. בארה"ב, מס רכוש נגבים על ידי מדינות, מחוזות, עיריות ומחוזות בתי ספר. בצרפת, ארנונה נגבה על ידי הרשויות המקומיות ארנונה היא סוג של מס המוטל בדרך כלל על שווי הנכס. בארה"ב מדובר במס על מקרקעין שנע בין 0.5% ל-1% מערך השומה של כל נכס. מיסי רכוש נגבים על ידי ממשלות מקומיות והם נגבים בדרך כלל על ידי ממשלות מחוז או עיר. מטרת הארנונה היא לספק הכנסות לשירותים ציבוריים כגון בתי ספר ותשתיות, לרבות כבישים, גשרים, מתקני אספקת מים וטיהור שפכים, ספריות, פארקים ומתקני פנאי אחרים.

סוג של מיסוי

הארנונה היא סוג של מיסוי המוטל על שווי מקרקעין וקרקע. בארצות הברית, מס רכוש מוערך לפי מחוז, עירייה, מחוז בית ספר או ממשל מקומי אחר. ארנונה נגבית מבעלי בתים ומעסקים. מערכת הארנונה באמריקה זכתה לביקורת על היותה מורכבת ובלתי הוגנת – במיוחד בכל הנוגע למיסוי נכסים מסחריים כמו חנויות, מחסנים ומפעלים. מס רכוש הוא מס על רכוש. הוא מוטל על שווי הנכס, לא על השימוש בו. שיעור הארנונה משתנה לפי תחום שיפוט. מטרת סעיף זה היא לספק סקירה כללית של הפחתת הארנונה וכיצד היא תשפיע על בעלי הדירות ושוקי הנדל"ן בעתיד. אל לנו לחשוב על כותבי הבינה המלאכותית האלה כתחליף לקופירייטרים אנושיים. הם פשוט מספקים סיוע לכותבי התוכן על ידי היפטרות מחסימת הכותבים ויצירת רעיונות תוכן בקנה מידה.

הארנונה מהווה מקור הכנסה עיקרי לרשויות המקומיות. עם זאת, עם הגידול במספר הבתים הנרכשים ונמכרים בשוק, קשה יותר לרשויות המקומיות לשמור על שיעורי המס הנוכחיים. במאמר זה נדון בכמה דרכים בהן ניתן להפחית ארנונה. הארנונה מהווה מקור הכנסה עיקרי למחוזות ולעיריות. עם זאת, הארנונה היא לא דרך טובה להעלות הכנסות מכיוון שהיא נופלת באופן לא פרופורציונלי על תושבים בעלי הכנסה נמוכה יותר ועל קשישים. חלק מהמדינות החלו להפחית את מס הרכוש שלהן על ידי מיסוי הכנסה במקום רכוש. זה הוביל להפחתה כוללת בסכום המסים שמשלמים משקי בית.

רוצים לדעת עוד? ביקרו באתר בכתובת bills.co.il

טופס קנייה או מכירת מטבעות דיגיטליים

מאמרים מומלצים

לקוחות ממליצים

רוצים לקנות או למכור מטבעות דיגיטלים? 
צרו קשר בטופס

טופס קנייה או מכירת מטבעות דיגיטליים

לאחר השארת הפרטים, נציגנו יצרו אתכם קשר לאישור והשלמת הפעולה

כתבות בנושא מטבעות דיגיטליים

קריפטו

קורס קריפטו – איך להשקיע בביטקוין

עולם הפיננסים נמצא בהתפתחות מתמדת ומטבעות קריפטוגרפיים הופיעו כשחקן מהפכני ששינה את האופן שבו אנו רואים כסף ומתייחסים אליו. ככל שהמטבעות הדיגיטליים ממשיכים לצבור תאוצה ברחבי העולם, ההבנה והמיומנות בתחום זה הופכות ליותר ויותר יקרות ערך. מתוך הכרה במגמה זו, מכללות שחושבות קדימה מבססות לעצמן מקום כחלוצות בחינוך למטבעות קריפטוגרפיים, ומציעות קורסים מקיפים המיועדים למשקיעים לטווח ארוך וגם לסוחרי יום. מה זה בדיוק מטבע קריפטו וכיצד מסחר בשוק זה עובד? הכנו לכם מדריך קצר.

המשך קריאה >>

החשיבות של העסקת רואה חשבון עבור סוחרי קריפטו שאפתנים

מעוניין להתחיל לסחור בקריפטו? זה מיזם מרגש ועם פוטנציאל רווחי, אבל כזה שדורש ניהול פיננסי קפדני. זה המקום שבו העסקת רואה חשבון הופכת מכרעת. רואה חשבון המתמחה במטבעות קריפטוגרפיים יכול לספק הדרכה ותמיכה שלא יסולא בפז, לעזור לך לנווט במורכבות של שוק זה המתפתח במהירות.

המשך קריאה >>

מחשבון מטבעות דיגיטליים

מטבעות שיעשו כפול בשנת 2021

אנחנו זמינים גם בוואטסאפ!