לא משחק ילדים – פרסום במשחקים מניע לפעולה, מאת און יבין

תוכן עניינים

בואו נתחיל עם משחק קטן. נסו לנחש מהי ההכנסה השנתית של ענף המשחקים. סקירה כלכלית נרחבת שפורסמה לאחרונה הציגה נתון חסר תקדים, של מאתיים מיליארד דולר. נתונים מקומיים מתארים כיצד ישראל הפכה למעצמת גיימינג בנישת משחקי קזואל והיפר קזואל במובייל. די בנתונים הללו בשביל להבהיר כי מדובר בענף כלכלי אדיר, ממש לא משחק ילדים.

היזם הטכנולוגי, גיימר בעצמו, און יבין מסביר כי עולם הגיימינג יכול להיפגש עם העולם העסקי, ככלי שיווקי ממדרגה ראשונה. פרסום במשחקים, כאשר הוא נעשה נכון, מניע את השחקנים לפעולה, לא רק בעולם המשחק אלא גם בעולם הממשי.

גיימינג, מובייל ומעורבות שחקנים

גיימינג כענף רווחי, מגלגל כאמור סכומי כסף עצומים. בין היתר מגיעים רווחים חסרי תקדים מהשוק הצומח של משחקים במובייל (היפר קז'ואל). זו נישה שמושכת גברים ונשים במידה שווה. און יבין מסביר כי אפליקציות משחקים ומשחקי אינטרנט מביאים עימם חווית משתמש שונה מאוד מזו שהכירו גיימרים וותיקים. כאשר משחקים תוך כדי אחיזה במכשיר קטן נייד, מעורבות השחקנים בזמן המשחק נעשית חסרת תקדים. וכפי שיודע כל איש מכירות מיומן, מעורבות גבוה יוצרת סיכויי רכישה גבוהים. זה נכון בעולם הממשי, זה נכון במציאות המשחק.

לא רק ילדים וצעירים מושקעים במשך שעות רבות בשבוע במשחקי מובייל. אנשים מעבירים זמן פנוי בצורה כזאת, אפילו כשהם ממתינים בתור לקופה, כשהם יושבים על ספסל בפארק או נמצאים בהפסקת קפה בעבודה. ובשביל מפרסמים ומותגים, הפרסום הרלוונטי נמצא בתוך המשחקים עצמם אך גם מחוץ להם.

און יבין על הפסיכולוגיה של אוהדי משחקים והנעה לפעולה

קהילת הגיימרים פורחת וגם ברשתות החברתיות ובקבוצות הדיון שלהם, המעורבות נשארת גבוהה. פרסום בפלטפורמות כאלה, פרסום ברשתות חברתיות, קמפיינים מדויקים שעולים בסרטונים הנכונים הקשורים לקהילה, כל זה מביא תוצאות ברורות. גיימרים, בדיוק במקומות הללו, בהחלט נענים להנעה לפעולה.

כמו כן, גיימרים שאוהבים משחקי קונספט מהסוג הוותיק (משחקי רשת מרובי משתתפים למשל), רואים את עצמם כחלק מקהילה אקסקלוסיבית. זו קהילה שכמו חובבי ספורט, שומרים בה אמונים למותגים החזקים האהובים. אלה יכולים להיות משחקי אקס בוקס או פליסטיישן או משחקים בפלטפורמות אחרות. הפסיכולוגיה של גיימרים אדוקים דומה במובנים מסוימים לפסיכולוגיה של אוהדי ספורט. הם לא סתם מעורבים אלא מעורבים במיוחד בכל מה שקשור למשחק שהם שקועים בו. הם אוהדים את המשחק הספציפי ואת התרבות שנמצאת מאחוריו. וכפי שפרסום במגרשי הספורט או על חולצות ספורטאים עובד ומניע לפעולה, כך גם פרסום בלהיטי גיימינג גדולים.

לסיום, און יבין מוסיף כי את ההנעה לפעולה אפשר להשיג בדרכים מגוונות. למשל פרסום שמוטמע בתוך המשחק. פרסום ששואב השראה מתוך עולם המשחק (משחק רשת או משחק מובייל). קידום שנעשה דרך הזירות השונות של גיימרים וכן על ידי פעילות כספונסרים ונותני חסויות.

 

 

 

טופס קנייה או מכירת מטבעות דיגיטליים

מאמרים מומלצים

לקוחות ממליצים

רוצים לקנות או למכור מטבעות דיגיטלים? 
צרו קשר בטופס

טופס קנייה או מכירת מטבעות דיגיטליים

לאחר השארת הפרטים, נציגנו יצרו אתכם קשר לאישור והשלמת הפעולה

כתבות בנושא מטבעות דיגיטליים

קריפטו

קורס קריפטו – איך להשקיע בביטקוין

עולם הפיננסים נמצא בהתפתחות מתמדת ומטבעות קריפטוגרפיים הופיעו כשחקן מהפכני ששינה את האופן שבו אנו רואים כסף ומתייחסים אליו. ככל שהמטבעות הדיגיטליים ממשיכים לצבור תאוצה ברחבי העולם, ההבנה והמיומנות בתחום זה הופכות ליותר ויותר יקרות ערך. מתוך הכרה במגמה זו, מכללות שחושבות קדימה מבססות לעצמן מקום כחלוצות בחינוך למטבעות קריפטוגרפיים, ומציעות קורסים מקיפים המיועדים למשקיעים לטווח ארוך וגם לסוחרי יום. מה זה בדיוק מטבע קריפטו וכיצד מסחר בשוק זה עובד? הכנו לכם מדריך קצר.

המשך קריאה >>

החשיבות של העסקת רואה חשבון עבור סוחרי קריפטו שאפתנים

מעוניין להתחיל לסחור בקריפטו? זה מיזם מרגש ועם פוטנציאל רווחי, אבל כזה שדורש ניהול פיננסי קפדני. זה המקום שבו העסקת רואה חשבון הופכת מכרעת. רואה חשבון המתמחה במטבעות קריפטוגרפיים יכול לספק הדרכה ותמיכה שלא יסולא בפז, לעזור לך לנווט במורכבות של שוק זה המתפתח במהירות.

המשך קריאה >>

מחשבון מטבעות דיגיטליים

מטבעות שיעשו כפול בשנת 2021

אנחנו זמינים גם בוואטסאפ!